wtorek, 21 października 2014

TEST #19- JOGURT FRUVITA PANNA COTTA Z TRUSKAWKAMI

NAZWA: Jogurt o smaku panna cotta z kawałkami truskawek

ILOŚĆ: 350g

CENA: 1,99,- (5,69,-/KG)

OPINIA:
     Gdy pierwszy raz zobaczyłem jogurt o smaku panna cotta to byłem pewien, że źle widzę. Pomyślałem sobie, że to żart. Poważnie. Ale sprawdziłem raz jeszcze na opakowaniu i okazało się, że to jednak nie jest troll. Więc czym prędzej włożyłem ów jogurt do koszyka, zjadłem i postanowiłem, że jak najszybciej muszę podzielić się z Wami wrażeniami.

     Jogurt bardzo mnie zaskoczył. Miał dość mocny smak truskawek. Oczywiście Panna Cotta też była wyczuwalna, bo w końcu to jogurt Panna Cotta. Mimo wszystko najbardziej wybijał się smak truskawek. Niestety mam zastrzeżenia i to duże do "kawałków owoców", które są okropnie małe, prawie niewyczuwalne. To, że kawałków truskawek jest mało to mogę od wielkiej biedy wybaczyć, ale tego, że jest ich bardzo mało już wybaczyć nie mogę. Owoców jest po prostu śladowa ilość.

     W składzie bez większych sensacji. Problemem jest (jak zwykle w jogurtach) duża ilość cukru wsypanego do środka. Oprócz tego w tym jogurcie jest dość mało owoców i soków owocowych (tylko 8%). Ostatnią rzeczą, której można się doczepić jest aromat. 

     Podsumowanie będzie proste. Jak na rzecz nietypową (lub po prostu dziwną) jogurt jest całkiem niezły, a w składzie oprócz aromatu, tony cukru i znikomej ilości owoców nie ma nic groźnego.

OCENA: 4/5

GALERIA: