niedziela, 2 listopada 2014

TEST #22 - CHIPSY TOP CHIPS TASTY INSPIROWANE SMAKAMI PORTUGALII

NAZWA: Chipsy Top Chips Tasty inspirowane smakami Portuglaii

ILOŚĆ: 150G

CENA: 1,99,- (13,27,-/KG)

OPINIA:
     Ostatnio w Biedronce pojawiły się chipsy inspirowane smakami Portugalii. Zastanawiałem się, jak smakują i z czystej ciekawości postanowiłem wziąć paczkę na spróbowanie. Jak doczytałem z tyłu opakowania były to po prostu chipsy z przyprawą o smaku papryczki piri piri. Więc to jest ten "smak Portugalii"! W życiu bym nie pomyślał.

     Postanowiłem skosztować jeden, bo papryczka piri piri powinna być ostra. Nie pomyliłem się, choć w pierwszym momencie tego ostrego smaku po prostu nie czuć. Czuć go za to bardzo dobrze przy jedzeniu drugiego i każdego kolejnego chipsa. Oprócz tego, że chrupki te są mocno przyprawione można o nich powiedzieć, że są one jednymi z najbardziej chrupiących w asortymencie biedronki. Miło również, że nie są przesolone, co dość często się zdarza  w przypadku chipsów.

     Co do składu to na początku zaznaczam, że chipsy ogólnie są niezdrowe. Te na szczęście są wyjątkiem potwierdzającym regułę. Pierwszym szkodliwym składnikiem jest niezdrowy olej palmowy. Kolejna zła dla organizmu rzecz to... no właśnie ciężko coś jeszcze znaleźć. Przy nadmiernym spożyciu dekstroza i to tyle. Naprawdę nie ma tu prawie nic, co może nam poważniej zaszkodzić.

     Podsumowanie jest dość proste. Smak chipsów jest dość dobry, a w składzie oprócz dużej ilości (najtańszego i mniej zdrowego) tłuszczu nie można się w zasadzie niczego dopatrzyć. Oby tak dalej producenci!

OCENA: 4/5