czwartek, 13 listopada 2014

TEST #25 - COLA ORIGINAL POMARAŃCZOWA Z BIEDRONKI

NAZWA: Cola Original o smaku pomarańczowym

ILOŚĆ: 2L

CENA: 2,49,- (1,25,-/L)

OPINIA:

     Na blogu opisywałem już Colę original z biedronki. Dwa razy. Ale nie opisywałem jeszcze tej wersji, więc postanowiłem uczynić to dziś.

     Wiecie, co mnie zastanawia? To, że w Polsce nikt jeszcze nie wpadł na pomysł zrobienia Pomarańczowej Coli, choć za granicą są od dawna. Ale przejdźmy do sedna, czyli do oceny. Cola jest słodka, ale nie zbyt mocno, pomimo dużej zawartości cukru. Generalnie w coli czuć pomarańczę, co jest chyba oczywiste. Mocny punktem napoju jest to, że smak jest bardzo dobrze skomponowany. Moim zdaniem najciekawszą w tej coli rzeczą jest aromat (jak mniemam identyczny z naturalnym), który wypełnia powietrze od razu po otwarciu butelki. Mocna chemia musi być.

     Przy dwóch poprzednich postach o coli z biedronki rozkładałem skład na czynniki pierwsze, ale dziś postąpię zgoła inaczej. Otóż tym, którzy nie wierzą, że Cola jest niezdrowa (choć prawie nikt nie powie, że jest niesmaczna) mogę pokazać, że tak faktycznie jest. Przedstawiam eksperyment do zrobienia samodzielnie w domu. Weźcie kości n.p. z kurczaka, czy indyka, włóżcie do miski i zalejcie colą (smakową, niesmakową dosłownie jakąkolwiek) i odczekajcie jeden dzień. Zobaczycie, co się stanie i na podstawie tego będziecie mogli sobie wyobrazić, co cola robi z waszymi n.p. zębami.

OCENA: 3,5/5

GALERIA:

Cola Original o smaku pomarańczowym z biedronki
źródło: biedronka.pl