czwartek, 20 listopada 2014

TEST #27 - PUSZYSTY SEREK ŚMIETANKOWY DELIKATE Z ŁOSOSIEM

NAZWA: Serek śmietankowy z łososiem

ILOŚĆ: 150G

CENA: 2,55,- (17,-/KG)

OPINIA:

     Dziś pokażę Wam coś, co Wami wstrząśnie. Bo owszem może się wydawać, że to tylko zwykły serek, którym smarujemy chleb, ale uwierzcie, że czegoś takiego jeszcze nie było. 

     W życiu nie jadłem tak dobrego serka do smarowania! Poważnie! Najpierw poczułem mleczno-słony smak. Potem było już tylko lepiej. Z tego w pierwszym momencie nijakiego smaku wynurzył się smak łososia, delikatny, jak to łosoś. Smak ryby w połączeniu z tym mleczno-słonym smakiem dał jakiś niesamowity, a ponadto niezwykle smaczny efekt. Coś genialnego. Podpowiedź: Najlepiej smakuje do chleba białego. Jedyne, o czym myślałem jedząc tę kanapkę to to, ile chemii musieli tam włożyć, żeby to tak smakowało.

     Jakież było moje zaskoczenie, gdy zobaczyłem raptem dwie (a w zasadzie jedną i trochę) linijki składu! I to jakiego! Na pierwszym miejscu był serek śmietankowy, później łosoś wędzony (8%). Pozostałe dwa składniki to sól i białka mleka. Nic szkodliwego, nic trującego, naturalne. Jedyne, do czego możnaby się przyczepić to kwestia ilości łososia, choć i tak jest nieźle, bo w końcu to droga ryba.

Podsumowanie? Po prostu polecam!

OCENA: 5/5

GALERIA:

Serek Delikate Puszysty z łososiem

Serek śmietankowy z łososiem Delikate