czwartek, 4 grudnia 2014

TEST #31 - SEREK WIEJSKI LIGHT DELIKATE

NAZWA: SEREK WIEJSKI LIGHT

ILOŚĆ: 500G

CENA: 4,19,- (8,38,-/KG)

OPINIA:

     Jedną z moich ulubionych rzeczy o poranku to serek wiejski. Wystarczy mi miseczka serka i chleb (różna ilość). Zdecydowałem się więc kupić (co wcześniej mi się nie zdarzało) serek wiejski w wersji light. Opinia? Czytaj dalej :)

     Serek delikate, jak przystało na każdy, szanujący się serek wiejski jest niesamowicie delikatny :). W pierwszej łyżeczce wyczułem coś, co jest krótko mówiąc nietypowe dla "kupnego" nabiału tego typu, czyli delikatny posmak prawdziwego mleka, takiego, jak na wsi prosto od krowy. Może to dziwne, ale to tak smakowało. Niestety kilka łyżek później posmak zniknął. Co można jeszcze o serku powiedzieć? Na pewno to, że jest w nim mnóstwo śmietanki (tycie oszustwo?) i, że jest on dość neutralny, jakby był wcale nie solony. Mimo to jest dość dobrze.

Co do składu to po raz kolejny jestem zaskoczony. Skład krótki, zwięzły, ograniczający się do trzech (tak, trzech to nie błąd) składników. Są wśród nich: ziarno twarogowe, śmietanka pasteryzowana i sól. Nic złego, czy szkodliwego. Ale pamiętajmy, że jest to produkt "light", który jest inny, niż normalny, choćby w rzekomej zawartości tłuszczu. Generalnie produkty tego typu nie są przeze mnie często jedzone, bo z opakowania krzyczy -x% tłuszczu, a gdy porównamy go z normalnym produktem, to jest to dość zbliżona ilość :(.

     Mimo wszystko serek wiejski light delikate zasługuje na dobrą ocenę. Był smaczny (opakowanie "rodzinne" starczyło na niecałe 4 śniadania), a skład nieszkodliwy. Polecam!

OCENA: 4,5/5

GALERIA:

Serek wiejski light delikate
tabele-kalorii.pl