niedziela, 7 grudnia 2014

TEST #32 - BAGIETKA DO OPIEKANIA Z CZOSNKIEM I MASŁEM Z BIEDRONKI

NAZWA: Bagietka do opiekania z czosnkiem i masłem danie express

ILOŚĆ: 175G

CENA: 1,99,- (11,37,-/KG)

OPINIA:

     Nie ma to jak dobre pieczywo z masłem czosnkowym, prawda? Ja rzeczy tego typu mogę jeść jako przekąskę, czy choćby w ramach kolacji. A jak smakuje bagietka czosnkowa, mrożona do odgrzania? 

     Bagietkę piekłem (lub odgrzewałem- zwał, jak chciał) zgodnie z instrukcją. Ładnie się zarumieniła, masełko się rozpuściło i wyglądała cudownie. Uwierzcie, że smakowała jeszcze lepiej. Była miękka (nie rozmiękła) w środku, a chrupiąca na zewnątrz. Fantastyczna sprawa. Ewidentnie było czuć czosnek. Ponadto bagietka była wystarczająco posolona. Na koniec chciałbym wspomnieć o tym wspaniałym, maślanym smaku, którym ów produkt był przepełniony.

     W składzie najważniejszy składnik to oczywiście mąka. Co zaskoczyło mnie bardzo wśród składników było aż 13% masła oraz czosnek. Nic szkodliwego tam nie ma poza dwoma aromatami. Uwaga! Produkt zawiera gluten! Naprawdę nie ma się do czego przyczepić.

     Krótkie podsumowanie: Oprócz tego, że bagietka jest bardzo smaczna, to w dodatku nie straszy składem. Polecam!

OCENA: 4,5/5

GALERIA:


Bagietka czosnkowa danie express z biedronki