czwartek, 11 grudnia 2014

TEST #33 - KASZKA MANNA ŚMIETANKOWA DELICATA Z BIEDRONKI

NAZWA: Kaszka manna śmietankowa delicata

ILOŚĆ: 200g

CENA: 1,55,- (7,75,-/KG)

OPINIA:

     Jak wiecie, w każdej, mojej recenzji staram się wyrazić swój pogląd/smak i przekazać Wam to jak najlepiej. Macie prawo nie zgadzać się ze mną i możecie również wyrazić swoją opinię (choćby w komentarzach). I dziś chcę postąpić dokładnie tak samo, pomimo tego, że moja ocena jest zupełnie odwrotna do opinii, które przeczytałem w internecie.


     Jak więc smakuje kaszka? Po piersze wg. mnie jest ona stanowczo za mało śmietankowa. Osobiście lubię tego typu desery, więc mam porównanie. To, co zjadłem z tego opakowania smakuje wodą, choć konsystencję ma dobrą. Tak, wodą. Oprócz smaku wody jest jeszcze cukier i mimo, iż jest go odpowiednia ilość to i tak nie ratuje tej kaszki. Przykro mi. To po prostu kaszka z wodą i cukrem, a przynajmniej tak moim zdaniem smakuje.

     Jeśli chodzi o drugą stronę opakowania, czyli skład to jest dobrze. Najważniejszy składnik? Mleko. Pewnie niskotłuszczowe i to dlatego "smakowało wodą". Potem jest już tylko lepiej. 17% śmietanki, następnie cukier i kasza manna z pszenicy. Wszystko. Za skład należą się brawa, ale pora na zmiany w kwestii smaku (no technolodzy żywności dacie radę, wierzę w was :). 

     Podsumowanie? Chcesz zdrowe- kup, chcesz smaczne- omijaj. I tym akcentem kończymy i widzimy się w sobotę (na 99%) na kolejnym poście (tym razem info :). Aha. Jeszcze jedno. Tam u góry, w menu jest opcja rejestracji. Zachęcam do korzystania z niej i komentowania pod nickiem :).  

OCENA: 2,5/5

GALERIA:


Kaszka delicata śmietankowa
źródło: slodkiefanaberie.pl