niedziela, 25 stycznia 2015

TEST #45 - SER KOZI ŚWIATOWID Z BIEDRONKI

NAZWA: Ser kozi światowid

ILOŚĆ: 160g

CENA: 6,39/7,99,- (39,94/49,94,-/KG)

OPINIA:

     Ostatnio zuważyłem w biedronce ser kozi. "A tam! Kupię. Raz się żyje!" pomyślałem. Już po 30 sekundach ser leżał w koszyku, a ja czekałem w kolejce do kasy. Czytajcie dalej, bo ten ser to sensacja, jakich mało!


     Trzeba przyznać, że ser jest bardzo delikatny. Na plus możnaby również zaliczyć fakt, iż czuć w każdym kęsie, że to ser z mleka kozy, a nie krowy, bo ma bardzo specyficzny smak. Plasterki są od siebie oddzielone folią, by się nie sklejały. Otóż mnie on najbardziej smakuje na kanapce, ponieważ ma bardzo mleczny i lekko słony smak. Generalnie bardzo dobry ser.

     Skład. Największe moje zdumienie. W składzie trzy składniki. Zero chemii. Jest mleko kozie, sól oraz kultury bakterii mlekowych. Jestem zdumiony, ale pozytywnie. Naprawdę świetnie! Oby tak dalej! Cena może nie najniższa (u góry podano dwie- promocyjną i popromocyjną), no ale...

OCENA: 5/5

PLUSY:
- skład :)
- dobrze smakuje
- jest faktycznie kozi

MINUSY:
- cena