piątek, 6 marca 2015

TEST #50 - SYROP BARMAŃSKI O SMAKU GRENADINE COCTAIL ZONE

NAZWA: Syrop o smaku Grenadine

ILOŚĆ: 700ml

CENA: 5,99,- (8,56,-/L)

OPINIA:
     Miałem dziś niezwykłą zagwozdkę. Jak mam przetestować syrop? Samego go nie wypiję, a z wodą to już syrop z wodą. Zdecydowałem, że postąpię zgodnie z informacją na opakowaniu i zmieszałem syrop z wodą dokładnie w proporcji 1:10. Oto, co uzyskałem.

     Zasadniczo syrop wygląda bardzo dobrze, ma intensywny kolor, a ładna butelka robi swoje. Co do smaku to rozcieńczony z wodą zgodnie z proporcjami jest zbyt mało słodki. Co za tym idzie ma też zbyt słaby smak. Jako, że jest to syrop o smaku grenadiny to ewidentnie jesteśmy w stanie tego granata tam wyczuć. Ogólnie smak jest dość ciekawy, ale "dupy nie urywa".

     A skład? Głównie syrop glukozowo- fruktozowy i cukier, ale pamiętajmy też, że jest to do rozpuszczenia w skali 1:10. W składzie są też naturalne barwniki (koncentrat marchwii i czarnej porzeczki), kwas cytrynowy i aromaty. Może być

OCENA: 3,5/5

PLUSY:
- Smak ogólnie
- Skład

MINUSY:
- Mało słodkie
- Aromat
- Syrop glukozowo- fruktozowy