środa, 20 maja 2015

TEST #60 - BIURO OBSŁUGI KLIENTA BIEDRONKA

NAZWA: BOK BIEDRONKA

OPINIA:

     Dziś test nietypowy, ale chyba potrzebny. Strasznie zdenerwowałem się na BOK biedronki. Ale może od początku...

     14 Maja, piękny, spokojny wieczór. Akurat siedzę na naszym fanpage-u i pada komentarz z pytaniem pod linkiem do info o urządzeniu do lodów hoffen (jak ktoś nie wie, o czym mówię, to niech zajrzy TU), jaką to ustrojstwo ma moc, ponieważ nie było o niej w poście. Nie bardzo wiem, co odpisać, bo na stronie biedronki, w ofercie też nic nie ma. W związku z tym piszę, że nie wiem. Dyskusja potoczyła się dalej i skończyło się na tym, że postanowiłem zadzwonić do Biura Obsługi Klienta, by móc odpowiedzieć czytelniczce (nasz klient, nasz pan!). 

     To był błąd. W słuchawce cały czas tylko komunikat, że wszyscy konsultanci są zajęci. Tak przy okazji pragnę przestrzec, że jest naliczany koszt za połączenie, jednak biedronka na stronie www nie pisze, jaki (prawdopodobnie zgodny z taryfą operatora, bo u mnie wyszło 0,29,-/minutę) oraz kiedy BOK jest czynny, ale wróćmy do sprawy. Po 5 minutach stwierdziłem, że nie chcę tracić czasu i ślęczeć z telefonem pół godziny, więc pomyślałem, że napiszę do nich, a informację podam dnia następnego. 

     Tym "następnym dniem" był piątek, w trakcie którego na odpowiedź się nie doczekałem. Być może mieli sporo maili, niech będzie. Czekam dalej. W sobotę nic, w niedzielę nic. Rozumiem, że wszyscy chcą mieć weekend, ale tak wielka sieć sklepów mogłaby mieć BOK czynny i w sobotę, nie? Odpowiedź nadeszła w poniedziałek, koło południa. TRA-GE-DIA! Normalnie na odpowiedź mailową nie powinno się czekać dłużej, niż do kolejnego dnia roboczego, a ja czekałem wieczór, dzień roboczy, weekend cały i kolejne kilkanaście godzin, by otrzymać prostą informację.

     Podsumowując. BOK biedronki jest tragiczny, ale raczej należy za to winić nie pracowników, lecz osoby, które ustalają im grafik, bo można to zrobić tak, by w ramach etatu zatrudnić więcej osób i dany pracownik pracowałby n.p. od 8 do 14 co którąś sobotę. Nie polecam!

     A teraz sztuczka, jak się do nich dodzwonić szybko(działa!): Dzwonić o 7 rano, bo wtedy są mniej obciążeni i szybciej odbierają :).

OCENA: 1,5/5

JAK SIĘ SKONTAKTOWAĆ Z BOK:

Telefonicznie: 800 080 010 (ze stacjonarnego) lub (22) 205 33 00


Przez formularz kontaktowy: