niedziela, 7 września 2014

INFO #7 - TOSTER FOODEXPERT Z BIEDRONKI

INFO #7 - TOSTER FOODEXPERT Z BIEDRONKI

NAZWA: TOSTER ZE STALI NIERDZEWNEJ FOODEXPERT

CENA: 49,99,-

SPECYFIKACJA:
- Miejsce na 2 tosty
- Funkcja opiekania, rozmrażania i odgrzewania
- 7-stopniowa regulacja temperatury i opiekania

- Ręczna i automatyczna funkcja wyłączania
- Podświetlane pokrętło i przyciski
- Wykończenie ze stali nierdzewnej

ZALETY:
- Podświetlane przyciski... dla nocnych podjadaczy ;)
- Jednak, co stal nierdzewna, to stal nierdzewna 
- Cena
- Funkcja ręcznego wyłączania (bo funkcja automatyczna jest wszędzie)

WADY:
- Funkcja rozmrażania, która jest wg. mnie zupełnie zbędna
- Tylko 7-stopniowa regulacja temperatury i opiekania (ja mam jeszce gdzieś stary toster z lat 90-tych, który ma 9-stopniową regulację na przykład, więc 7-stopniowa to wg. Mnie za mało)
- Za tosterem nie stoi żadny poważny producent (szukałem tego modelu w internecie i nici z tego), więc mógł go wyprodukować nawet chińczyk w garażu 

DOSTĘPNY OD: 8.09

GALERIA:

TOSTER FOODEXPERT W GAZETCE Z BIEDRONKI

TOSTER FOODEXPERT